malinola.blogg.se

Mina dagar , mina veckor , min framtid.

HOPP OCH STUDS

Publicerad 2013-03-05 14:35:00 i Allmänt

Hej på er.
Hemma från jobbet idag, har migrän.
Eller, hade.
Fick ett enormt träningssug, trots att jag körde ett mördarpass igår och träningsvärken är olidlig.
Fixade hem en träningsdvd på datorn och hoppade och studsade framför tvn.
Stackars grannen under, han måste ju trott att det vart jordskalv eller något.
Svettig som en gris blev jag iallafall, och då kanske ni tror att jag blev alldeles utmattad.
Men icke sa nicke, jag blev städsugen och har storstädat och donat i hela lägenheten.
 
Undrar om det är mina nya mini-piller som gör att jag har sån grym energi haha.
Imorn är det jobbdags, sen kör jag nog ett träningspass efter det igen.
Galen må ni tro. Men jag kommer iallafall inte rulla fram på stranden detta år IGEN.
 
Nu ska jag göra iordning lite.
HEJ
 
P.S Jag är så kär att jag kan hoppa och studsa fem miljarder timmar till. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela