malinola.blogg.se

Mina dagar , mina veckor , min framtid.

MÅNDAG WOHO

Publicerad 2013-02-25 08:56:53 i Allmänt

Hen.
Idag är det måndag och typ en biljard minusgrader ute. Tur att man har så nära till jobbet, blev nästan en liten skidskotur i morse.
Ikväll ska jag och min påg åka på handledarutbildning så att vi kan köra bil ihop. Kanske jag hinner få mitt körkort innan jag fyller 40.
Kanske ska övningsköra till Växjö på fredag, men ni kan vara lugna, jag har kört sen jag var 16,5 vårar.

För alla er som läser (ingen) ha en sjukt bra dag. Hoppas ni blir lika lycklig som jag någongång. Rekommenderas starkt.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2013-05-23 10:25:40

eru cp eller? :) ett gullig cp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela