malinola.blogg.se

Mina dagar , mina veckor , min framtid.

TJOCKIS

Publicerad 2013-06-24 14:19:04 i Allmänt

Ja, alltså inte jag, men ni är säkert tjocka hela bunten.
Nä, nu var jag elak.
 
Har 6 veckor kvar innan jag börjar mitt nya jobb. ASGÖTT.
Börjar bli smått uttråkad vissa dagar, men vafan,jag hinner ju träna iallafall.
Kan aldrig hitta en bortförklaring för att inte gå till gymmet, eftersom att jag inte gör så mycket annat.
Självklart är ju lägenheten oerhört välstädad och ren hela tiden, men ändå.
 
Nä, detta inlägg var fan ingen hit. Min humor börjar inte avta, så ni kan vara lugna. Men om jag är en färg, och jag då är knallrosa, så börjar jag nog bli lite grå nu. Typ så kan jag beskriva dagens känsla. HAHAHA. kul.
 
Nä, dehär var fan inte kul.
HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela